بانک نمونه

bnr
             

س08202019

Last updateج, 13 اکتبر 2017 10pm

Back شما اینجا هستید: خانه بانکداری اسلامی منشور اخلاقی بانک ها منشوراخلاقی بانک شهر

منشوراخلاقی بانک شهر

alt

ما کارکنان بانک شهر با ایمان به اراده خالق هستی و با رعایت اصول اخلاقی و با هدف ارائه خدمات پولی و بانکی به مشتریان معزز و جلب رضایت آنان،شعار پایبندی به اخلاق حرفه ای و ارائه خدمات متمایز به مشتری را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده و به منظور ارج نهادن به کرامت و شأن والای انسانی و در راستای ارزش آفرینی برای مشتریان بانک متعهد و ملتزم می گردیم:
{jcomments on} 1- در نهایت ادب، احترام، تکریم، نزاکت و بردباری نسبت به مشتریان رفتار نموده و از هر گونه تبعیض، کم توجهی و کندی در انجام امور محوله پرهیز نمائیم.
 2- با وضعیتی آراسته و پاکیزه در محل کار حاضر و نسبت به رعایت نظم و انضباط، وظیفه شناسی، حضور به موقع در محل کار و ارائه خدمات به مشتریان حتی پس از وقت اداری پایبند باشیم.
 3- در قبال رقبای بانک همواره انصاف را مراعات نموده و با اعتقاد به رقابت سالم از بکارگیری شیوه های غیرحرفه ای و غیر اخلاقی اجتناب می نمائیم.
 4- با جدیت، پشتکار وصداقت نسبت به شرح وظایف ابلاغی عمل نموده و ضمن بهره گیری از تکنولوژی با فراگیری آموزش ها و مهارتهای مورد نیاز بانک امور مربوط به مشتریان را در نهایت وقت، سرعت ومهارت انجام دهیم.
 5- با رعایت اصول اخلاقی وپایبندی به اخلاق حرفه ای نه تنها به تقاضا، بلکه به نیازهای مشتریان خود توجه ویزه نموده و در راستای افزایش آسایش،رفاه وارزش آفرینی برای ذینفعان خود پایبند میباشیم.
 6- با سعه صدر و گوش دادن مؤثر نسبت به انتقادات نوجه نموده و از پیشنهادات و نظرهای سازنده مشتریان به عنوان یک فرصت کلیدی استفاده نمائیم.
7- فرآیندها و روشهای انجام کار را با هدف افزایش بهره وری و کارآمدی فعالیتها نظیر کیفیت،سلامت و صحت امور مورد بازنگری مستمر قرار داده و در راستای اصلاح و بهبود آن کوشا باشیم.
 8- با تکیه بر توسعه بانکداری الکترونیکی حتی المقدور موجبات مراجعه حضوری به شعب را حذف و با ارائه خدمات نوین بانکی در راستای تسریع و تسهیل امور مشتریان و سطح استانداردهای جهانی پایبند باشیم.
9- با ایجاد سیستم ارزشیابی مناسب منبعث از نظر مشتریان معزز، سعی در جلب نظر شما داشته ، چرا که بر این باوریم که مبنای ارزیابی عملکرد ما، نظرات و میزان رضایت شما مشتریان عزیز میباشد.
 10- اطلاعات مربوط به مشتریان را همانند اندوخته های آنان، امانتی در نزد بانک تلقی نموده و همواره از دسترسی غیر مجاز و غیر قانونی سایر افراد به این موارد جلوگیری می نمائیم.

بانک نمونه در خدمات

اقتصاد مقاومتی

ارسال سریع نظرات

ایمیل:
موضوع:
پیام:
کلمه "بانک نمونه" چند نقطه دارد؟

ورود به سایت

333     porssh

alvend     6666

بانک نمونه

همکاران بانک نمونه