بانک نمونه

bnr
             

س08202019

Last updateج, 13 اکتبر 2017 10pm

Back شما اینجا هستید: خانه بانکداری اسلامی منشور اخلاقی بانک ها منشوراخلاقی بانک گردشگری

منشوراخلاقی بانک گردشگری

alt

به نام یگانه هستی بخش{jcomments on}

با توکل به نیروی لایزال پروردگار متعال، بر این باوریم که با مشارکت و همراهی شما مشتریان گرانقدر ، شاهد رشد و توسعه مستمر بانک گردشگری، به عنوان بانکی پیشرو با فعالیت های عمومی بانکداری و اندیشه روزآمد و فراتر از مرزها در شبکه بانکی کشور، خواهیم بود.

كاركنان بانك گردشگری با ايمان به اراده خالق هستي و اتکا به اعتماد عمومی، جلب رضایت شما عزیزان را سرلوحه امور خود می داند و در راستای تحقق ارزش های اساسی و حفظ حرمت و منزلت انساني، رعایت اخلاق حرفه ای درمحیط کار و تطبيق رفتارهای شایسته یکایک كاركنان با رفتارهای شغلی مورد انتظار جامعه، بر اصول زير به عنوان منشور اخلاقي کارکنان بانک گردشگری توافق نموده اند و بر رعايت اين اصول توسط تمام كاركنان در همه واحد ها و در كليه شرايط خدمت رساني تعهد مي نمايند .

 رعایت ادب ، احترام،نظم وانضباطدر تعامل با مشتریان گرانقدر، توسط همه کارکنان درتمامی شرایط زمانی و مکانی خدمات رسانی به مشتریان عزیز

  ارایه مشاوره بانکی به مشتریان و گره گشایی از مشکلاتآنها ، نهادینه کردن فرهنگ تکریم مشتریان و ارتقای روحیه پاسخگویی، به عنوان ارزشیحاکم بین همه کارکنان در تمام شعب و حوزه های ستادی بانک

 بکارگیری سازوکارهای مدیریت مشارکتی توسط مجموعه ای ازنیروی انسانی: امین، دقیق، متعهد و متخصص برای ارتقای دقت، صحت، کیفیت و افزایشسرعت خدمت رسانی به مشتریان گرانقدر

 متانت و صبوری و خوش برخوردی و نشان دادن صبر و حوصلهبرای حفظ آرامش و آسایش مشتریان عزیز در هر زمان ، هر مکان و هر مو قعیت کاری

وظیفه شناسی ، وقت شناسی،آراستگی ظاهر، حذف تشریفات زائد و پرهیز از معطل کردن مشتریان

رعایت اصول ، امانتداری ، رازداری و صداقت و حفظاطلاعات مربوط به مشتریان

 تلاش برای ارتقای مستمر سطح اعتماد و اطمینان مشتریان عزیز به خدمتگزارانخود در بانک گردشگری به عنوان بزرگ ترین سرمایه بانک

 تلاش براي ارتقايدقت، صحت و کيفيت و سرعت ارائه خدمات به مشتريان در سايه مشارکت جمعي و کار گروهي

 تلاش مستمر در زمینه خلق و بهره گیری از ایده ها و راه کارهای جدید و طراحیخدمات و محصولات نوین در سطح استاندارد های جهانی با هدف سود آوری در حد شایستهبرای همه مشتریان

 رعایت عدالت و پرهیز از هرگونه تبعیض در جریان خدمات رسانی و انجام امور وفعالیت ها با حفظ کرامت انسانی مشتریان

 استفاده از فناوري روز بانکداري الکترونيکي و خدمات بانکداري مجازي، بهمنظور ارائه روزآمدترين خدمات بانکي در سطح استانداردهاي جهاني به مشتريان

شناسائی مستمر و توجه ویژه به نیازهای آشکار و پنهان مشتریان با هدف ارتقایمستمر رضایتمندی آنها از خدمتگزاران خود در شعب و حوزه های ستادی بانک

توجه ويژه به انتظارات، توقعات، نيازها و حتي شکايتهاي مشتريان از بانک به عنوان يک فرصت استراتژيک براي بالندگي بانک و بهسازي فرآيندهاي درون سازماني

تلاش مستمر در انجام خواسته ها و رفع نیازهای مشتریان عزیز، با ارایه خدمات بانکی مطلوب ، با توجه به قوانین و مقررات پولی و مالی و با بهره مندی از عقود اسلامی بانکداری بدون ربا


بانک نمونه در خدمات

اقتصاد مقاومتی

ارسال سریع نظرات

ایمیل:
موضوع:
پیام:
کلمه "بانک نمونه" چند نقطه دارد؟

ورود به سایت

333     porssh

alvend     6666

بانک نمونه

همکاران بانک نمونه