بانک نمونه

bnr
             

ی05262019

Last updateج, 13 اکتبر 2017 10pm

Back شما اینجا هستید: خانه بانکداری اسلامی منشور اخلاقی بانک ها منشوراخلاقی بانک انصار

منشوراخلاقی بانک انصار

alt

يک فرد خدمت گزار در جمهوري اسلامي بايد :{jcomments on}
«درکار او صداقت ، در رفتار او شادابي ، درنگاه اومحبت ، در انديشه او خيرخواهي ، درسکوت او دقت ودرتلاش او اخلاص و جديٌت باشد» 
« امام خميني ره »

در راستاي تحقق عدالت اقتصادي و اجتماعي، كه مقدمة آن پايبندي به ارزشهاي اخلاقي و اسلامي است، كاركنان اين بانک به منظور ارج نهادن به مشتريان و حفظ كرامت و ارزشهاي ديني و انساني، خود را مقيد به رعايت مفاد عناوين ذيل نموده و جهت نيل به اين اهداف مقدس، متعهد و هم قسم شده اند.

  • حفظ روحيه خدمتگزاري و خاکساري و تواضع در مقابل مشتريان
  • رعايت نظم و انضباط، آراستگي و پاکيزگي ظاهر و محيط کار
  • رعايت صداقت، ادب، درستي و امانت داري نسبت به همکاران و مشتريان
  • وجدان کاري و شوق انجام وظيفه براي رضاي خداوند متعال
  • استفاده صحيح از امکانات سازماني و دقت در نگهداري آنها
  • دقت در اجراي قوانين، مقررات و دستورالعملهاي ابلاغي
  • داشتن سعه صدر، حوصله و ظرفيت، گوش دادن مؤثر و پاسخگويي به مشتريان
  • ارائه مشاوره و راهنمايي به مشتريان در جهت منافع آنان
  • مشارکت در کارگروهي به منظور ارتقاء کيفيت، دقت، صحت و سرعت در ارائه خدمات و انجام کارها
  • استقبال از انتقادات و پيشنهادات مشتريان و همکاران در جهت بهبود امور 
  • ايجاد تعادل منطقي بين کارو زندگي شخصي و پرهيز از کار غير اداري در محيط کار
  • حساسيت و واکنش نسبت به مسائل محيطي مرتبط با كار مؤسسه
  • استقامت و جديت در جذب مشتري
  • احساس مسؤليت و استقبال مشتاقانه از مشتري

بانک نمونه در خدمات

اقتصاد مقاومتی

ارسال سریع نظرات

ایمیل:
موضوع:
پیام:
کلمه "بانک نمونه" چند نقطه دارد؟

ورود به سایت

333     porssh

alvend     6666

بانک نمونه

همکاران بانک نمونه